سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 نکته مهم در طراحی سایت

 

5 نکته مهم در طراحی سایت که برای سایت شما موثر واقع می شود و باعث می شود که یک سایت کاملاً حرفه ای داشته باشید و بتوانید در دنیای گسترده ی وب حرفی برای گفتن داشته باشید.

این چند نکته به شما کمک می کند که روز به روز میزان بازدید کنندگان سایتتان افزایش پیدا کند و بتوانید محصولات و خدماتتان را به افراد بیشتری معرفی کنید.

حتما این 5 نکته طراحی سایت را به خاطر داشته باشید تا بتوانید در زمینه ی خدمت رسانی آنلاین موفق باشید و به هدف خودتان که افزایش میزان مشتریان و پارو کردن پول است دست پیدا کنید.

اولین نکته ی مهم در طراحی سایت : استفاده از لینکهای متنی

شاید فکر کنید استفاده از تصاویر یا اشکال گرافیکی موثرتر از تولید محتوا است ، اما این طور نیست تولید محتوا اصل پایه و اساس هر سایتی است که می خواهد نظر مخاطبان را جلب کند.

اگر در اینستاگرام هم چند ساعت پی در پی بچرخید و کلی عکس و ویدیوهایی که دوست دارید را ببینید خسته کننده می شود و برای چند دقیقه آن را میبندید پس این نکته را در نظر بگیرید که اگر از بالا تا پایین سایتتان یا محتوایی که تولید کرده اید عکس و ویدیو باشد خواننده یا مخاطب را خسته می کند و صد در صد کمتر به سایت شما مراجعه میکند اگر هم به تصاویر لینک بدهید صد در صد کاربر آن را باز نمی کند.

پس بهتر است روی تولید محتوای جذاب همراه با تصاویر تمرکز داشته باشید و لینک ها را داخل متن استفاده کنید چراکه نظر خواننده به لینک هایی که داخل محتوا داده اید جلب می شود و روی آن ها کلیک می کند.

اگر داخل متن از لینک استفاده کنید از نظر سئو هم میتوانید سایتتان را ساپورت کنید و اینکه مخاطبان هم نظرشان به لینک ها جلب شده و بین لینک هایی که داخل متنتان استفاده کرده اید جابجا می شوند و از تمام سایت دیدن می کنند.

پس هیچوقت لینک دادن داخل متن را فراموش نکنید چراکه موثر ترین راه برای نگه داشتن مخاطب داخل سایت محسوب می شود.

 

نکته 2 : در حین طراحی سایت از روش ساده برای لینک دادن استفاده کنید!

در حین طراحی سایت سعی کنید از روش ساده برای لینک دادن استفاده کنید و از روش هایی مثل لینک هایی که در حال حرکت هستند و دائماً در حال تغییر رنگ و چشمک زدن هستند بپرهیزید.

میتوانید با رنگی کردن و یا فقط پر رنگ کردن لینک ها نظر مخاطب را به آن ها جلب کنید این روش کارآمد تر و ساده تر خواهد بود و اینکه میتواند تاثیر دو برابری داشته باشد. پس سعی کنید که از روش مناسبی برای لینک دادن استفاده کنید تا نتیجه ی خوبی هم دریافت کنید نه اینکه تا خواننده وارد یکی از محتواهای سایتتان شود در کسری از ثانیه صفحه را ببندد.

هرچقدر سعی کنید خواننده یا مخاطب را به روش درست به صفحات دیگر سایتتان هدایت کنید می توانید نتیجه ی بسیار بهتری هم دریافت کنید.

لینک دادن یک اصل اساسی در زمینه ی ارتقاء سئو و هدایت مخاطب به صفحات دیگر سایت است پس سعی کنید که این کار را به درستی انجام دهید.

ادامه مطلب

مطلب مرتبط

 

نکات کلیدی طراحی سایت

نبایدها در طراحی لوگو