سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا پرده اتوماتیک را انتخاب کنیم؟

به نظر شما چرا پرده اتوماتیک را انتخاب کنیم؟ از گذشته تا به امروز افراد برای این که بتوانند پنجره ها را بپوشانند از پرده استفاده می کردند. برای باز و بسته کردن پرده های ساده باید از نیروی دست استفاده می شد. گاهی پیش می آمد افرادی که باز و بسته کردن پرده را انجام می دادند باعث شکستن گیره ها می شدند.

خب باز و بسته کردن پرده های ساده کار بسیار مشکلی می باشد که باید به آن توجه داشت تا مشکلی پیش نیاید. هنوزم که هنوز است خیلی از افراد خانواده هستند که از پرده ساده برای پنجره های خود استفاده می کنند. اما چرا پرده اتوماتیک را انتخاب نکنیم؟

چرا تولید پرده برقی آغاز شد؟

از آن جایی که باز و بسته کردن پرده امری زمان بر و مشکل بود بشر به فکر تولید پرده هایی افتاد که در زمان باز و بسته شدن دچار مشکل نشوند. امروزه بیشتر شرکت ها و خانه ها هستند که از تکنولوژی پرده اتوماتیک برای خود استفاده می کنند شما چطور؟

باز و بسته کردن پرده برقی امری راحت می باشد برای این کار شما نیاز به یک ریموت کنترل دارید. وقتی ریموت کنترل دست شما باشد در هر فاصله ای ایستاده باشید هم می توانید پرده اتوماتیک خود را باز و بسته کنید


در زمان رفتن برق با پرده هوشمند چه کنیم؟

احتمالا خیلی ها به این دلیل خرید پرده اتوماتیک را انجام نمی دهند چون تصور می کنند که وقتی برق برود پرده اتوماتیک کار نمی کند. اما باید گفت جای نگرانی نیست تولیدکنندگان پرده اتوماتیک به این قسمت ماجرا هم فکر کرده اند.

زمانی که برق ساختمان رفت نگران نباشید باز هم می توانید پرده اتوماتیک خود را باز و بسته کنید اما چطور؟ شاید با رفتن برق موتور پرده اتوماتیک از کار بیافتد اما امکانی که برای شما در نظر گرفته شده است این است که به صورت دستی بتوانید پرده خود را باز و بسته کنید و مشکل را برطرف کنید.

ادامه مطلب

مطلب مرتبط

 

پرده کرکره ای فلزی

قیمت نصب کرکره برقی